De som var tilstede på kamppraten Lørdag har forhåpentligvis tatt innover seg noen tanker om hvor vi i disse dager må plante fokuset vårt. For til tross for en god respons på innstillingen vår i kamp og gode perioder, er det fortsatt noen meter å gå før vi er helt der oppe vi vet vi kan være. Men vi ser mye positivt i Lørdagens match, og det skal vi selvsagt ta med oss videre. 
På Torsdag er det 11 mann som skal starte kamp, og flere som skal innvolveres - men inntil alle serier er i gang kan vi ikke garantere minutter i kamp på alle. Treningsuken blir også litt annerledes ut i fra hvor mye man spiller Torsdag og ikke. 
Vi starter denne uken med en prat om forventningene våre til sesongen og resultatmål, som dere alle har gitt deres egen mening på. Så skal vi også se klipp fra Lørdagen før vi trener. 

Nå freser vi opp to treninger med fullt trøkk før vi går løs på Raufoss Torsdagen! 

Mandag 18.mars:

Egentrening/fri. 
 
Tirsdag 19.mars:
Spillermøte kl. 19:00 - Resultatmål og video fra kamp 
Trening fra kl. 20:30. 
Oppvarming og skadeforebyggende 
Pasningsøvelse 8v3 
Taktisk trening: Tema fra video 
11v11: 2x8 min 
 
Onsdag 20.mars:
Trening kl. 19:00 
Oppvarming 
Possession - Pressøvelse 
Rolletrening: Individuelt fokus 
8v8/9v9: 2x6 min 
 
Torsdag 21.mars:
SERIESTART: Ullern - Raufoss. Oppmøte 19:15. Kampstart 20:15. 
 
Fredag 22.mars:
Trening kl. 17:00.
De som restituerer: 
Oppvarming og skadeforebyggende 
Teknisk drill 
Possession 

De som trener for fullt: 
Oppvarming: Prepp og EPE 
Sprinter - Max rest 
3v3/4v4: 12x1,5 min 
 
Lørdag 23.mars:
Fri. 
 
Søndag 24.mars:
Video og økt i Telenor Arena! 
Video fra kl. 10:00. 
Trening fra kl. 10:30
Oppvarming og skadeforebyggende 
Pasningsøvelse 8v3 
Taktisk trening: 11v11 med tema fra video 
11v11: 2x8 min 

Utskrift