En fantastisk uke i Spania gutta, igjen takk for en topp tur! Der er jeg helt sikker på at det har blitt knyttet sterkere bånd spillere mellom som vil gi positive opplevelser på og utenfor banen, og ikke minst tok vi viktige steg på vårt offensive spill. Dessverre skulle dagens økt vise seg å bli en liten påminnelse om at gode treninger kommer ikke av seg selv, uansett hvor mange man har hatt på rad. I det vi lar slike tanker snike seg inn (i den grad noen har gjort det) blir det en lang vei til å skape utvikling på alle treninger. Vi satser alt på at påminnelsen gjør at skuta er på riktig kjøl igjen til Tirsdag, og holder seg der. Lørdag kommer en ny test når vi skal til Fredrikstad Stadion. Det blir spennende å se hva vi utretter mot de, som skal spille et nivå over oss. Hvis vi får til noe av den herlige fotballen vi har spilt i uken som har gått er det bare å begynne å glede seg! 

En ting som ikke gikk helt etter planen i Spania var spillersamtaler som jeg ikke fikk hatt så mange av som jeg ønsket. De fortsetter jeg med her hjemme, og innkaller dere som ikke har hatt individuelt. 

Peis på! 

Mandag 25.feb:
Egentrening/fri. 
 
Tirsdag 26.feb:
Trening kl. 20:30. 
Oppvarming og skadeforebyggende 
Pasningsøvelse 8v3 
Taktisk trening: Spill med og mot lavt press  
11v11: 2x8 min 
 
Onsdag 27.feb:
Trening kl. 19:00. 
Oppvarming: Prepp 
EPE 
Sprint - Min. Rest 
5v5/7v7: 4x8 min 
 
Torsdag 28.feb:
Egentrening/fri. 
 
Fredag 1.mars:
Trening kl. 17:15. 
Oppvarming og skadeforebyggende øvelser 
Rolletrening: Relasjonelt fokus 
3v3/4v4: 4x1,5 min 
 
Lørdag 2.mars:
Fredrikstad - Ullern. Kampstart 12:30. Oppmøte 11:30. 
 
Søndag 3.mars:
Restitusjonsøkt på egenhånd
Sykkel/Jogg 20 min 
Skadeforebyggende 

Styrke bein: Etter økt Onsdag/Torsdag morgen 
Styrke overkropp: Mandag, Torsdag, Søndag 

 

Utskrift