2017 Orakerhallen

Ullern Basket - ny hallansvarlig.

Nåværende hallansvarlig i Ørakerhallen for Ullern Basket slutter 30.juni og klubben trenger sårt en etterfølger. Kan du tenke deg å overta den rollen for at Ullern Basket fortsatt kan bruke Ørakerhallen i og etter sommerferie?

Ørakerhallen er den sentrale hallen for Ullern Basket – klubbens hjemmested. Å bekle rollen som hallansvarlig er en sentral rolle i klubben, det er ønskelig at hallansvarlig arbeider tett sammen med styret eller bli styremedlem.

Ved årsmøte i mars 2017 ble hall oppgaven betydelig slanket idet klubben har etablert rollen som kioskansvarlig for Ørakerhallen. Oppgaven som hallansvarlig omfatter i grove trekk:

  • Oppfølging av basketutstyr i hallen
  • Oppfølging av renoveringssaker i hallen
  • Kontakt med Oslo kommune, Øraker skole og skolens husmester tjeneste
  • Følge opp bruk av hallen
  • Samarbeide og koordinere bruk og drift med håndball (driftsstyre)
  • Oppfølging av nøkkelordning for vaktene
  • Informasjon til lag som trener
  • Koordinasjon med kioskansvarlig og lagkontakter om vaktfordeling i hallen (selv vakt tas av lag)

 

Spørsmål? Hør gjerne med avtroppende hallansvarlig Per Olav (916 88 677, Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.) om oppgaven.

 

Tenk deg om du kan være den som hjelper klubben! Hjelp Ullern Basket slik at klubben kan opprettholde sitt basketballtilbud for voksne og barn!

 

 

Baskethilsen,

Trond Egil Moe, Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.                                        Hans-Jørg Schneidt, Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

 

Utskrift